Als servicedeskmedewerker is Lisanne het eerste aanspreekpunt voor onze onderwijs- en zorgklanten. Ze is de spil tussen de klant en de onderhoudspartijen en coördineert snel en adequaat het oplossen van acute storingen en kleinere onderhoudszaken. Verder ondersteunt Lisanne de collega vastgoedadviseurs en -beheerders met het oppakken van technisch administratieve werkzaamheden. Lisanne’s werk is even afwisselend als uitdagend.
Positief en betrokken
Met haar enthousiasme en positieve instelling maakt Lisanne gemakkelijk contact met collega’s, opdrachtgevers en externe partijen. Ze heeft een sterk ontwikkeld gevoel voor service en wordt vaak geprezen om haar positieve instelling en aanpakkersmentaliteit. Het sociale aspect van haar werk ziet ze als een belangrijk ingrediënt voor succes:
“Elke dag is anders. De variatie in werkzaamheden en de contacten met mensen maken mijn werk zo leuk.
Daar word ik echt blij van.”
Haar achtergrond in diverse servicegerichte functies geeft haar een brede kijk op dienstverlening. Ze is gewend om snel te schakelen en uitdagingen met beide handen aan te pakken. Haar praktische instelling en doorzettingsvermogen maken haar tot een waardevolle collega.